Gæstebog
Tak fordi du besøger vores hjemmeside. Skriv en hilsen her i gæstebogen ved at klikke på den blå knap. Du kan også indsætte et foto ved din hilsen.
Skrevet af Mette og Morten, d. 30-03-2020
Dejlig hjemmeside, I ser rigtig ud til at hygge jer sammen :)

Hjemmeside: www.babyhulen.dk
Skrevet af Marcus, d. 31-12-2018
Vi er kristne organisation dannet for at hjælpe mennesker med behov for økonomisk hjælp. Så hvis du går igennem økonomiske vanskeligheder, eller hvis du har økonomiske problemer, og du har brug for midler til at starte din egen virksomhed, betale dine regninger, kontakt os nu, vi tilbyder alle slags lån her, vi tilbyder 3% lån om året uden stress, kontakt os i dag for mere info via email: ckf53744@gmail.com

3% lånetilbud gælder nu

Skrevet af John Schmidt, d. 12-07-2017
Hej, Flot hjemmeside I har med mange gode informationer.
VH. John

Hjemmeside: http://www.ttbooking.dk/dk/kategorier/kunstnere/schmidt__co.htm?98FCrVxd
Skrevet af Connie Jensen, d. 04-09-2016
Hej Lone
Ser først din besked nu :-)
Du kan sagtens nå at være med. Kom du bare og få en prøvetime på torsdag 7/9

Mvh Connie - formand

Skrevet af Lone , d. 31-08-2016
Kan jeg nå at være med torsdag på begynder
Mvh Lone

Skrevet af connie, d. 18-12-2014
Alle vore medlemmer - og alle jer derude omkring - ønskes en rigtig glædelig jul og et godt og danserigt nytår. Tak for året der snart er gået på held. VI HAR DA HAFT DET SJOVT.
Mange hilsner
Connie

Skrevet af annette k, d. 18-12-2014
hej Connie tak for snakke , fin side klubben har ;-)

Hjemmeside: http://www.123hjemmeside.dk/annettes-linedance/
Skrevet af Lone, d. 08-10-2014
Hvornår starter der ny hold i begynder, ???
Kunne godt tænke mig at være med

Skrevet af Connie, d. 03-03-2014
En flot flot 5 års fødselsdag, hvor jeg fornemmede at alle hyggede sig. Der var masser af energi på dansegulvet - på alle nivauer. En stor tak til Niels Poulsen - til vores "bagere", som frembragte oceaner af kager, til stor glæde for alle. MUMS. Og tak til jer der hjalp med opstilling og nedtagning. Tak til vore sponsorere for flotte gaver, og selvfølgelig tak jer der havde lyst til at kigge forbi.
Mange hilsner Connie

Skrevet af Anita, d. 05-03-2012
Det var en rigtig god fødselsdans vi havde. 1000 tak til de klubber der støttede op om vores arrangement. Uden jer kan vi ikke holde sådan et arrangement. 1000 tak til Grethe, Voerladegård, for 2 rigtig gode workshops. Og 1000 tak til vores egen medlemmer. Knuzz Anita

Skrevet af Connie, d. 05-03-2012
Ingen grund til gentagelser - kan kun tilslutte mig Stinne. Der ud over var det rart at se så mange af jer på gulvet. Selvom det var danse I ikke har haft/eller kun har snuset ganske lidt til, hoppede I ud på gulvet. Super godt. Og igen igen: 1000 tak for jeres hjælp. Uden den havde det ikke kunnet lade sig gøre.
Mange hilsner
Connie

Skrevet af Stinne , d. 04-03-2012
Tusind tak for en god fødselsdagsdans. Tak til vore søde medlemmer for det dejlige kage og al jeres hjælp. Det var rigtig hyggeligt og nogle gode instruktører havde vi jo også. Også tak til vore sponsorer for de flotte gaver.

Skrevet af Stinne, d. 20-12-2011
Tak til medlemmerne for en hyggelig juleafslutning. I ønskes alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår. Vi ses i det nye år. Hilsen Stinne

Skrevet af Anita, d. 15-12-2011
Jeg vil gerne ønske alle danserne en rigtig glædelig jul, samt et godt nytår. Glæder mig til at se jer allesammen igen i det nye år. Husk at vi starer op i uge 1 igen.

Skrevet af Anita , d. 02-05-2011
Tak for til alle vores dejlige danser, fordi I har været med til at gøre mit første år som instruktør til en meget god og lærerig oplevelse. Jeg glæder mig til at se jer til sommerdans og når vi starter vores nye sæson op i uge 35. God sommer til alle. Og tusind tak for blomster.